Як підключитися

Для підключення необхідно:

  1. Визначити технічну можливість підключення. Для цього потрібно зателефонувати до нас.
  2. Вибрати тарифний план: tariffТарифи.
  3. Ознайомитися з правилами користування мережею та умовами публічного договору.
  4. Правила та умови обслуговування необхідно прийняти.
  5. Після чого подати заявку зателефонувавши по номерах телефонів в розділі: Контакти.
  6. Заповнити форму на сайті: Форма замовлення.
  7. Або прийти в наш офіс в одному з наших пунктів обслуговування абонентів: Контакти.
  8. Перший місяць користування послугою Інтернет Ви отримуєте в подарунок.
  9. Для включення Вам знадобиться персональний комп'ютер або ноутбук, оснащений мережевою картою.

Яка вартість включення до швидкісного Інтернету від Компанії "Kremenets WDS"?

З кошторисом ви можете ознайомитися за посиланням: koshКошторис


 Підключення включає:

  • Виїзд монтажної бригади для проведення підключення. Час попередньо узгоджується з Абонентом по телефону.
  • Монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до квартири Абонента.
  • Введення кабелю в квартиру Абонента. Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або свердлиться окремий отвір в стіні або в коробці вхідних дверей, або вікні діаметром 10 мм. За бажанням Абонента робляться отвори всередині квартири Абонента. Місце свердління отвору вказується Абонентом. Всі ризики пов'язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної, проводки, коаксіальних телевізійних кабелі, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента і в разі порушення цілісності таких мереж роботи з відновлення та компенсації збитку не проводяться.
  • Монтаж кабелю по квартирі Абонента, переміщення меблів, укладання "під плінтус", інші монтажні роботи всередині квартири Абонента, та сведління додаткових отворів проводиться на платній основі індивідуально для кожного клієнта.
  • Обтискання кабелю конекторами RG-45 з боку Абонента та оператора.
  • Одноразове налаштування персонального комп'ютера Абонента.
  • Демонстрація роботи Інтернету на комп'ютері Абонента.

У підключення не входить:

  • Перевстановлення операційної системи, або будь-якого іншого програмного забезпечення на комп'ютері Абонента.
  • Встановлення антивірусного програмного забезпечення на комп'ютері Абонента.
  • Налаштування активного мережевого обладнання клієнта, а саме бездротових адаптерів, ігрових приставок, медіа шлюзів, супутникових ресиверів, будь-якого іншого обладнання Абонента, призначеного для роботи в мережі Інтернет.